Bu aralar herkesin "ev"iyle bir derdi var. Ne acı, bu çağda onca yüksek binalar yaptı insanoğlu da, hâlâ evini bulamadı.
"Gerçekte hep yalnızdım, hiçbir yerde kendimi evimde hissetmedim."
Sabahattin Ali
Öyle bir çağ sevgili okur. Ne evler ev artık ne kalabalıklar sahici.
🥀