Yakışıklı olduğu için, yanında bulunmaktan hoşlandığım için."
"Kötü," dedim.
"Sonra, genç ve neşeli olduğu için."
"Bu da kötü." "Sonra, beni sevdiği için."
"Bunun ise hiç değeri yok."
"Sonra, ileride varlıklı da olacak; bu yörenin en göz de hanımı olmak hoşuma gidecek, böyle bir kocam olduğu için övüneceğim.""Bu hepsinden de kötü.