" ama hata yapma ya da başkalarını mutsuz etme kastı olmadan da hata yapılabilir ve üzüntü verilebilir. düşüncesizlik, başka insanların duygularına dikkatsizlik, kararsızlık da aynı işi görür. "
" gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor. "
" Acılar ve sevinçler gelip geçicidir. Bunları bir kenara bırakalım, boş verin gitsin. Mesele, bizim düşünebiliyor olmamız, birbirimizi düşünmeye ve tartışmaya yetkin insanlar olarak görmemiz. Görüşlerimiz ne kadar farklı olsa da, bu durum bizi hemfikir kılıyor.
Ah dostum, bu evrensel delilikten, yeteneksizlikten, ahmaklıktan nasıl bıktığımı, sizinle her seferinde ne büyük keyifle sohbet ettiğimi bir bilseniz! "