Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
Boş...
İçinde, çok eskiden kalma bir sızı vardı. Bu sızı, hayatının her anında, en mutlu olduğu zamanlarda bile oradaydı ve ona, her şeyin geçici olduğunu fısıldıyordu.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaralıyım galiba...
Yaramın nerede olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor...
Alıntı
Kafandaki silah..
Bu oyundaki paran değil, kafandaki silah gibi!
Alıntı
Aborjin
Benim bir rüyam var; 15 sene en az. Bir çocuktuk, gökyüzünde gözlerimde merak. Üstelik çok şair öldü, yarım kaldı meram.
1000Kitap
Karanfil..
Karanlık çökünce herkes dürüstleşir; çünkü ışık varken yalan söylemek daha kolaydır.
1000Kitap