Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
En ağır darbeleri hep kendinden yer insan...
Geceleri yatağa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma, ama sonunda yine kendimden nefret ederdim. Geceleri çok düşünmekten gündüzleri başım ağrırdı..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tecrübeyle sabit..
"Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar"
Aynaya bakınca gördüğümüz kişinin son hali..
"Ama artık hiçbir şey hissetmiyordu. Hiçbir şeyden nefret etmiyor ya da hiç birşeyi sevmiyordu"
Veda...
Aniden gitmek muhteşem bir şeydir. Daha muhteşem olanı ise asla geri dönmemektir..
1000Kitap
"Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana.."
1000Kitap