Arzu Akça

Arzu Akça
@arzuakca
odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim ?
Reklam
insan tehlikeye atılmayı bilmeli, diyordu. yaşamın mucizesini ancak, beklemediğimiz şeyler olup bittiğinde gerçekten anlıyoruz.
yüzüstü bırakılışım ile başkalarının mutluluğu arasındaki bu karşıtlık çocukluğumun güllerini lekelerken serpilmekte olan gençliğimi mahvediyordu.
kendine ait bir yalan, başkalarına ait gerçekleri tekrarlamaktan belki de daha iyidir.
Sonra, herkesin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım, Sonya. Bir de bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini... İnsanların değişmeyeceğini, onların değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini.