Orhan Pamuk'un Kar kitabında bahsettiği "fakir ve önemsiz" insanlardan biriyim. Bakmayın siz filmlerin abartısına, fakir ve önemsiz insanların âşık oluşları da basit ve önemsizdir. Öylesine, uyur uyanır gibi, su içer, film seyreder gibi âşık oluveririz.