Fatoş A.

Fatoş A.
@askft
Bir geldi mi derin ölüm uykusu, Biter bu dünyanın dedikodusu. Ölenden bir haber bekler insanlar: Ne söylesin. Bilmez ki ne olduğunu!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yürü öyleyse, dedim, kuvvetim de var, cesaretim de!
Ne kadar kasvetli olursa olsun, sömürgede hastane, yine de insanın kendini biraz unutturabildiğini hissettiği, dışarıdaki insanlardan, şeflerden korunduğu biricik mekandı. Köleliğe mola, yani işin özü buydu ve de elimin altındaki biricik mutluluk.
Siktir olup gitmek için tek eksiğim paraydı.

Fatoş A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2019 37. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma