Azize ayaz

Azize ayaz
@ayazazize
"Seni seviyorum." Demedi ama şöyle bitirdi mektubunu; " kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Olmam gereken yerden çok uzaktayım, belkide yoruldum bilmiyorum. Öyle karışık , öyle yabancıyım ki bu aralar..."
"Her şey korkuyla başladı. Ve yine korkuyla sona erecek."
"+Biliyor musun Olric - neyi efendimiz? + Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı - neden efendimiz? +kalbimdeyken nasıl aklımda derdim?"
"Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum. Ben Van Gogh ' un resmi değilim , öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız, beni tanımalısınız..."