Adam Fawerin kitaplarına aşığım diyebilirim. Herkes gibi ben de bambaşka bir beklenti içinde kitaba başladım. Kitaba beklenti ile başlamış olmasaydım veya farklı bir yazardan bir eser olsaydı afallama yaşamazdım ama beklentilerimden sıyrılıp baktığımda kitap gayet güzel yetişkin masalı gibi duruyor neden yetişkin masalı diyorum çünkü hashas bitkisinin uyuşturucu etkisini aşırı özenti ile anlatmış olması küçük çocuklar için uygun değil bence genel olarak kitabın akışını sevdim zaten oz büyüc üsü her zaman vardı ama sonrasında neler olacağını daha çok merak ettim keşke kitabın devamı olsaydı diğer olasılıksız veya empati gibi kitaplarında da hep sonrasını merak etmişimdir keşke bu kitapların ikincisi çıksa
Adam Fawer