Ayhan ERKUT

Ayhan ERKUT
@ayhnerkt
Beni bende demem, bende değilim Bir ben vardır bende, benden içeri. Yunus Emre
Hemşire
Adıyaman Üniversitesi
Kırıkkale
Adıyaman, 1 Temmuz
119 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı

Ayhan ERKUT

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2023 9. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İsteyip istemedeğimi doğru dürüst bilmediğim, fakat neticede aleyhime çıkarsa istemediğimi iddia ettiğim bu nevi söz ve fiillerimin daimi bir mesulünü bulmuştum: Buna içimdeki şeytan diyordum, müdafaasını üzerime almaktan korktuğum bütün hareketlerimi ona yüklüyor ve kendi suratıma tüküreceğim yerde, haksızlığa, tesadüfün cilvesine uğramış bir mazlum gibi nefsimi şefkat ve ihtimama layık görüyordum. Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması.."
Alıntı
"İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir...”
Alıntı

Ayhan ERKUT

, bir kitap okudu
3/10
·69 syf.·
Beğendi
·
33 saatte okudu
·
2023 8. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Yarın, çok yakın ama bir o kadar uzaktı...
Alıntı