Evet, bir hayat vardı ve şimdi gidiyor, gidiyor ve ben de ona engel olamıyorum. Evet. Neden kendimi kandırayım? Sanki benden başka gören yok öldüğümü... Tek sorun ona kaç hafta, kaç gün kaldığında...şimdi de olabilir. Bir zamanlar her şey aydınlıktı fakat şimdi karanlık. Bir zamanlar ben buradaydım ama şimdi oraya gidiyorum. Fakat nereye?
" Sana imkansız görünen şeyleri de yap. Çünkü sol el yeterince alıştırma yapmadığı için çoğu işte yararsız görünür; oysa birazcık alıştırmayla dizginleri sağ elden daha sağlam kavrar."
"-sadece bizi en mutlak anlamda hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz."
.. İyi olmaktan bu kadar korkmayın. Bir kez olsun sevgiyle bakmayi deneyin dünyaya. Hiçbir halk sonsuza dek efendi, hiçbir halk tutsak olarak yaşayamaz. BARIŞ hepimizi onurlu ve özgür yapacak tek olanaktır. Çıkarın kulaklarınızdan körlüğün tıkaçlarını...