Akşam yaptığım yemeğin bir miktarını küçük bir kavanoza ayırarak vakumladım ve bir kenara bıraktım sonra kız kardeşime yazdım bu küçük kavanozu senin için yaptım, sana gelince getireceğim diye. Birkaç dakika sonra kızkardeşim beni görüntülü aradı, bir markette alışverişte. Benim en sevdiğim sarı renkte, dışarıya çıktığımızda sağlıklı yiyeceklerimizi koruyabilecek ısı yalıtımlı bir beslenme çantası görmüş. Kendime alıyorum, senin rengin bu, sana da alıyorum, dedi. Olur, çok hoş ve en sevdiğim renk, dedim. Sonra telefonu kapattım, kardeşlik ne güzel şey dedim. Aynı anda benim ona bir kavanoza yemek vakumlamam ve onun kendine ihtiyacı olan bir şeyi alırken beni düşünüp sana da alıyorum demesi çok değerli. Kardeşlik güzel şey. Hiçbir şeye benzemiyor. Ters düşeriz, tartışırız, küseriz, sonra döner yine kaldığımız yerden severiz. Bir nevi insan ilişkilerinin ilk provasını kardeşlerimizle yaparız. Hasılı Allah kime evlat verecekse kardeşli versin :) Tâbi kıymeti bilinecek yuvalarda.