Ama benim sırrımı açabileceğim kimsem yoktu, kimse bana nasihatte bulunmamış, kimse beni uyarmamıştı; dünyadan bihaber, tecrübesizdim; uçuruma düşer gibi savruldum kaderime."
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar,
Ne de şeytan bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni,
Bırak vehnimde gölgeni ,
Gelme, artık neye yarar?
Şiiri tamamlamak için 22 yıl bekleyen şair·Kitabı okudu