"Tüm dünya senin düşmanın olacak, Binlerce Düşmanı olan Prens, seni yakaladıkları yerde öldürecekler. Ama önce seni yakalamaları gerek; yani kazıcı, dinleyici, koşucu, süratli Prensi. Kurnaz ve hilekâr ol. Ol ki halkın asla yok edilemesin."
Birini özlemek ve onun yasını tutmak arasında fark vardır. Ve ben günün birinde Sadie’nin yasını tutmayacağımı, sadece onu hatırlayacağımı ve hüzünle gülümseyeceğimi, sonra da hayatıma devam edeceğimi umuyorum. Çünkü akıntı size karşı ne kadar kuvvetle akarsa aksın, yükünüz ne kadar ağır ya da aşk hikâyeniz ne kadar trajik olursa olsun bu dünyada yapabileceğiniz tek şey budur. Hayatınıza devam edersiniz.
"Mutluyum senin yanında,
Güvendeyim yüzündeki tebessüme bakınca,
Yakışıklıyım senin yanında,
Burnumu çirkin bulsam da,
Özelim senin yanında ve tanrı şahidimdir,
O aranan çocuk olma arzuma,
Seni sevmekten başka çare bırakmıyorsun bana,
Ve belki de yüreğimin en yüce amacı budur...
Harikayım senin yanında,
Ve sevdiğime harika görünmek öyle harika...
Mutluyum senin yanında...
Özelim senin yanında...
Harikayım senin yanında...