Ancak yaşam bize "Değişiklik ister misin?" diye sormuyor.Nasıl olacaksa oluyor.Bu âlemde değişmeden kalabilen tek bir şey yok hatta.Yaşamın doğası, her yüzünün hep en üst ihtimaline doğru ilerleyişi üzerine olduğundan hep dönüşümü
tetikleyecek farklılıklar, yenilikler, gelenler, gidenler seriyor önümüze.