“Bak bana,göz bebeğim.Boynumda bir tasma varken beni haklayabilecek tek kişi sensin.Senden başka kimsenin beni devirmesine izin vermem, tamam mı?”
"Seni devirmeme izin mi veriyorsun? İzin vermezsen yapamaz mıyım?”
"Kızılımın karşısında hiç şansım yok.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hoşça bak zatına kim zübde-i âlemsin sen Merdüm-i dîde-i ekvân olan âdemsin sen."
(Kendine iyi bak çünkü âlemin özüsün sen. Varlıkların gözbebeği olan insanoğlusun sen.)
Şeyh Galip
KADIN: Sen de nefretinle dengelendiriyorsun dünyayı, öyle mi?
ERKEK: Evet, herkesten nefret ediyorum. Kimseyi sevmiyorum, kimseye de saygım yok. Sevginin, saygının Tanrı belasını versin. Anası da, babası da, okulu da, öğretmeni de yerin dibine batsın. Kutsal bir şey tanımıyorum. Daha diyeceğin bir şey var mı? (Sesini daha da yükseltir.) Bar bar bağırıyorum işte, kendi sesimi duyuyorum. Hey ... bak, bu benim sesim. Sen de duyuyorsun. Demek bir insan var bu evin içinde. Diyorum ki, bu dünyadan iğreniyorum.