Ballisi
Konuyu niye şekere getirdim? Çünkü konuları hep tatlıya bağlamak gerekir.Dalga geçmedigimiz her şey bizi tüketir,gülelim gitsin Osman.
Belki de tek sorun şuydu: biz ne istediğimizi bilememiştik hiçbir zaman. Ve dolayısıyla her şeyi deniyorduk. Belki görünce istediğimiz, uğruna yaşadığımız şeyi hatırlarız diye.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim adım kinyas değil ama :(
Benim adım Kinyas. Gün ağrıyor. Başım ağrıyor. İsmimi kendime ben verdim. Bitmeyen bir öfke ve bitmeyen bir mutsuzluğun ifadesi. Bü­tün insanlara kızgınım. Yaşadıkları için. Hayattan midem bulanıyor. Ateşle oynarım. Yeterince benzin ve karşımda oturan adamın ceketinin iç cebindeki çakmakla dünyayı yakabilirim...
HUZUR HAKKI: BİZLİK MESELE YOK
HUZUR HAKKI: Hakların en beleşi, en yağlısı, en ballısı, en kıyağı bu huzur hakkıdır. Hiçbir hak yenmez, bu huzur hakkı kıtır kıtır yenir. Ben yemediğim için bilmem. Tadını yiyenlerden duydum. Başka haklarda yenir ama bu huzur hakkı gibi açıkça yenmez, gizli gizli yenir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Elinde bir kalem köşeler yazar Duru gönüllerin köşkünü bozar Tanrı bir kerecik etmemiş nazar Şerefsiz bilginin dili ballısı.
Sayfa 26 - Sanat Yayıncılık·Kitabı okudu
Olur ballisi hemde öyle bi olur ki :)
" Acaba herhangi birimizin düşleri gerçek olur mu bir gün? "
Sayfa 196 - Türkiye iş Bankası yayınları
Kitap Alıntısı