Şahsen ne kadar çok şety bildiğime ve unuttuğuma hayret ettim. Niye böyle bir şey yaptım bilmiyorum, ben 4 ay boyunca İspanya'da ingilizcemle ayakta kaldım, bu kadar geriye itmemeliydim. Söyleneni anlıyorum, okuduğumu anlıyorum ama konuşmaya geince ık mık kem küm olmaz. En basitten başlıyorum çünkü önüme dağlar koymayı hiç sevmem. Aştığım tepecikler benimdir. Yaşayıp görelim bakalım.
"İngilizce dil bilgisi esaslarını ve kurallarını, en düşük seviyeden başlamak üzere, örneklerle desteklenerek orta seviyeye kadar, karışık ayrıntılara girmeden açık ve anlaşılır şekilde öğreten konu anlatımlı test kitabı, öğrenen kişiyi sıkmadan, yeterli ve gerekli anlatımlarla ve bol örneklerle vermeye çalışan, derslere ve sınavlara hazırlık anlamında güzel bir yardımcı kitaptır."