R.D.

R.D.
@bayanhickimse_
Akıl işi değildi.
Yapılan yanlışlıklar ise her zaman kendi cezalarını beraberinde getirir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim.
Kendime acı çektirmem doğru olmaz çünkü başka birine hiçbir zaman kasten acı çektirmedim.
Sayfa 85·Kitabı okudu
İnsan inzivaya çekilmek için kendi içinden, kendi ruhundan daha huzurlu, daha sakin hiçbir yer bulamaz, özellikle de kendinde inzivaya çekildiğinde ona huzur verecek şeylere sahipse.
Sayfa 29·Kitabı okudu