Hesse naif bir anlatımla sizi içine çekiyor. Harry'nin iğreti olduğu, sevmediği bir hayatı yaşamaya başlamasıyla hikaye başlıyor. Sonsuz eğlence dünyasında, sınırların olmadığı bir evrende var oluş sancılarını gün yüzüne çıkarıyor. Anın içinde kalamayan her birey kendinden bir parça bulabilir. Egonun parçalarını bırakıp şimdiyi yaşamayı neden zorlaştırıyoruz?