Bir sonra arayan adam, "Bayım, sen bir sahtekârsın," dedi.
"Elbette sahtekârım. Bu dünyada hepimiz sahtekârız, hepimiz olmadığımız şeymişiz gibi davranıyoruz. Bizler gezip dolaşan gövdeler değiliz, atomlar ve moleküller değiliz, biz Olan'ın öldürülemeyen, yok edilemeyen fikirleriyiz, her ne kadar öyle olmadığımıza inansak da..."
Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım,bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi ?