“Bu yerlerde trenler her zamanki gibi doğudan batıya, batıdan doğuya gidiyor-geliyorlardı. Bu yerlerde, demir yolunun iki yanında Sarı Özer bozkırı,sarı kumlu geniş bozkırların bomboş orta bölgesi uzanıyordu…”
Nasıl bir insan olacağız ?
Başaran, üreten, başkalarına fayda sağlayan, sadece kendi menfaatini düşünmeyen bir insan mı olacağım yoksa yiyip içen,tüketen ama bir şey ortaya koymadan bu dünyadan çekip giden bir insan mı ?