Değil mi ki yaşam bir yerde ölümle -yani yoklukla- sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim-içtim, aldım-verdim, benim-senin kavgasının anlamı?
Birçok insan sırf aptal gibi görünmek istemediği için, zaman onu öldürene dek onun zamanı öldürmesi gerektiğine inanan bir bedene mahkum olduğu önermesini kabulleniyor. Ama öyle değiller. Aceleye gerek yok. Öldüğün zaman bir ruh olduğunu kanıtlayacaksın.