Kitaptan bağımsız içimden geçenleri dökeceğim tanımadığım insanlarla konuşmak içimi bir nebze olsun soğutabilir belki.
Bir insana bu kadar çok sorumluluk verip altından kalkmasını bekleyemezsin üstelik başaramadığında onu suçlayamazsın . Sürekli bahanelerle sığınarak kaçan korkağın teki olmanız beni ilgilendirmiyor. Benim cesur ve sorumluluktan kaçmayan biri olmam size her haltı bana yükleleme hakkını vermiyor bende insanım ve siz bunu göz önünde bulundurarak davranacaksınız aksi takdirde o kırmaya çok korktuğum kalbinizi paramparça etmekte tereddüt etmem. Teşekkürler...
Bende herkes gibi bir insanım , diğer insanlar gibi benimde kusurlarım var bunları saklamak zorunda değilim ve ben kusurlarımla değerliyim. Birinin beni sevmesi için mükemmel olmak zorunda değilim. Beni. ben olarak sevecek insanlar mutlaka vardır benimde olduğu gibi sevdiğim insanlar gibi.