Genç ağladı, ihtiyar sustu.. Yeni gören bağırdı, önceden gören "Buranın işleri hep böyle" dedi, peki ya genç yaşlıdan ne öğrendi? Burası hep böyledir, göreceklerin hep bunlar ve böyleleridir, bil ve alış dendi. Alış ki yapacağın yoktur, alış ki elin kolun sana sade yüktür, alış ki gözün bir dert kapısı ve manayı sezdiren ama çözdürmeyen bir kuyudur, alış ki bütün bu dağlar ve taşlar neye tanıklık etseler ve bastığın her yer ve geçen piknik yaptığın ağacın altı bir kabir ise de "kim bilir kimin?" dediğin anda işte senindir.