Ayşenur

Ayşenur
@benlikbiryer
Kim olduğumun ne önemi var ki?
“Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.
Reklam
Bir sürü kitap okudu ama içindeki huzursuzluk azalmak yerine daha da büyüdü.
Edebiyat
"Hayallerim gerçekleştiremeyeceğim kadar büyüktü."
Onu kandıramıyordum,çünkü her zaman garip bir şekilde mutlu muyum,üzgün müyüm anlıyordu.Benim hissettiklerimin yarısını hissediyordu sanki...
Kırık bir kalp sakat bir vücuttan çok daha acı verir..
Reklam