Berna yigit

Berna yigit
@bernamalfoy
Kendini çapında okur,kendi çapında yazar
“Birinden nefret etmen,ona ihtiyaç duymadığın anlamına gelmez.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Küçükken kitap okumaya başladığımda,sipariş ettiğim kitapları bana getiren kargocunun elindeki kolilere cennetin Aralık kapısından bakıyormuş gibi bakardım. Her birinin ilk cümlesinde içine atlar, başrolün bedenine girip son cümlesiyle çıkardım. Böyle böyle bir çok hayat yaşadım. Bedenlerine girdiğim insanların kırıklarını üzerimde taşıdım. Çok kavga ettim, çok sevdim, çok ağladım. Her şeyi kitaplarda tükettim ve sanırım o yüzden, bu hayatıma hiçbir şey kalmadı. “
“Gelecek sen planlar yaparken başından geçenlerdir.”
Sayfa 86·Kitabı okudu
“Çünkü yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim.”
“Kitapların yası tutulur mu diye sormayın hiç bayım,bazen en çok kitapların yası tutulur.”