Sabahattin Ali’nin Kürk Mantolu Madonnası’nı duymayan yoktur ama bu kitle içerisinde kaç kişi okumuştur orası bilinmez tabii. Ben kitapla bu kadar çok geç tanıştığım için buruk hissediyorum kendimi. 160 sayfalık kitabın her sayfasında birden fazla altı çizilecek yerler buluyorsunuz. Eski kelimelerin kullanılması, yazıdaki o güçlülük hepsi basit olabilecek şeyleri ortadan kaldırıyor. Özeti klasik gözükse de Sabahattin Ali’nin dili çok farklı yerlere sürüklüyor, insanın içine işliyor. Bu kadar fazla etkilenmemin sebebi ruhsal durumum da olabilir tabi.. Yazacak o kadar fazla şey var ki bu yüzden yazmak istemiyorum. Herkesin alıp bi defa bu kitabı okumasını isterim. Bir yerlerinde kendinizi bulacaksınız hep ve bu böyle sürüklenip bitecek..