Aslında bizler, sandığımızdan çok daha zenginiz. Ama maalesef ki bizi ordan buradan isteyerek, dilenerek yaşamaya alıştırmışlar. Kendimizi bir kenara atarak , her durumda çokça başkalarından yararlanmaya zorlamışlar bizi. #Alışkanlık
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti. "Hayvanların yaptığı gibi neredeyse hafızasız yaşamak ve mutlu olmak mümkündür ama hiçbir şeyi unutmadan yaşamak imkansızdır ."