Aslında bizler, sandığımızdan çok daha zenginiz. Ama maalesef ki bizi ordan buradan isteyerek, dilenerek yaşamaya alıştırmışlar. Kendimizi bir kenara atarak , her durumda çokça başkalarından yararlanmaya zorlamışlar bizi. #Alışkanlık
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti. "Hayvanların yaptığı gibi neredeyse hafızasız yaşamak ve mutlu olmak mümkündür ama hiçbir şeyi unutmadan yaşamak imkansızdır ."
Nerede ve ne zaman doğduğunuz ,anne babanızın ne iş yaptığı ve yetişme koşullarınızın nasıl olduğu , bütün bunlar dünyada ne kadar başarılı olacağınızı etkiliyor .