Beyzαɴυr

Beyzαɴυr
@beyzanurstt
“Çαresızlık чüzünden her şeч αnlαmını kαчbedıчor.“ #119106059
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum." Oğuz Atay
Edebiyat
Beyzαɴυr
Korkuyu Beklerken “Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?”
Hayata tutunmak gerek Herkes gibi değilim ben Nasıl tutunacam onu da bilemiyorum Ne kitaplar okudum hiçbir yazar tutunamadı Kitabın son satırı gelmeden öldü tüm kahramanlar Ve de ne şiirler okudum bir bilseniz Şairler başta kaybetmişti zaten Şiirlerini yazmak içindi heralde bilemiyorum Seninle hayata tutunmaya çalışırken yavaş yavaş Şimdi gidersen benden Ne şairler gibi başta Ne de yazarlar gibi sonda ölürüm Kitabın ortasında Yazma hevesini yitirmiş biri olurum İnan o kahramanı yaşatamamaktan Artık delicesine korkuyorum… Mehmet
Şiir
Beyzαɴυr
Çok anlamlı 👏🏼
Nefes kesici bir soğukluk vardı yüzünde Yutkunamadım gözlerine bakarken İçimden başımı eğip kaçmak isterken Donduğumu fark edememiştim Hızlıca başımı eğdim önüme Kaskatı kesilmiş hücrelerim seni düşünürken Sebepsizce uzaklaştım kendi içimden Öylece durup sana teslim olmuşken... Mehmet
Beyzαɴυr
👏🏼