beyza

beyza
@bgulsahan
ben böyleyim işte, dedi ben garip bir kadınım, benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
günü ve saatleri ne yapacaksın senelerin bile ehemmiyeti yoktur
Şiir
ayrılık ne biliyor musun? ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede, ne güz, ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte insanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık
benim kıyısında saygıyla beklediğim olanak, başkalarının çiğneyip attığı bir sıradanlıktı
kalabalık beni sahiden sıktı ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum bu nefret filan değil insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile