ayrılık ne biliyor musun?
ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede, ne güz, ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte
insanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık
kalabalık beni sahiden sıktı
ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum
bu nefret filan değil insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile