"Ama bak eğer öyleyse,yani unuttuysam eğer sevincimi ,muhakkak okulda unutmuşumdur.Kalem,defter unutur gibi hem de! Rutubetli sınıflarda,bok kokulu helalarda,tebeşir tozlarının arasında.Sakarlığım yüzünden,unutkanlığım yüzünden,bir türlü hazırcevap olamamam,düzensizliğim ya da dalgınlığım yüzünden kim bilir kaç defa küçük düşürülmüşümdür okulda."