Şu görünen ibretli tabiat manzarası bir yaratıcıya apaçık delâlet ediyorken.
Herşeyi yerli yerinde yaratan Allah Teâlâ'yı, gaflet ehli nasıl inkar edebilmektedir bilmem.
Dünyaya tapınanlar en sonunda pişman olacaklardır.
Fakat boşuna...
Çünkü zamanında yapılmayan bir pişmanlık herhangi bir fayda sağlar mı ??