Nasıl anlatsam, eve gelip annenizi evde bulmak gibi bir histi sanki..
Nihayet olmanız gereken yere vardığınıza dair bir his, temizliğe, dinçliğe dair, emniyette ama özgürlüğe dair bir his, her zaman var olan ama bir ocak gibi ya da kuş tüyünden yatak gibi yakmayan, mayıs güneşi gibi içinizi ısıtan sevgiye dair asla rahatsız etmeyen ve asla sıkmayan bir sevgiye dair bir his...
"Çünkü bir sürü genç kadının olduğu bir yerde serbest gezmeniz bizi güvende hissettirmiyor."
"Neden korkasınız ki? Kibar beyefendileriz biz."
"'Kibar beyefendiler' Her zaman güvenilir midir?"