Elimi korkak alıştırmamışımdır. Yırtmak en büyük eleştiridir. Eleştirmenler bizim kitaplarımız çıktığı vakit, kenarından, köşesinden en fazla "kemirebilirler", ama biz yazarlar, onlar bizi öldürmesinler diye daha başta cart diye yırtarız. "Hadi bir daha yaz". Yazarlığın temel sırlarından biri yırtıp atmak, biraz daha iyi bir sayfaysa silip değiştirmektir.
Sayfa 71 - İletişim Yayınları