book blogerr

book blogerr
@book_blogerr
"Hem ceplerinde kelime taşıyan insandan zarar gelir miydi ki!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hem ceplerinde kelime taşıyan insandan zarar gelir miydi ki!
Hep yarımdır duyduklarım, yaptıklarım ve yaşadıklarım. Gerçekliğin sesleri yükselirken bir işin sonunu hiç getirmedim. Ne bir şarkıyı bitirmişliğim var ne bir insanın derdini dinlemişliğim. Ne birinin gözlerine uzun uzun bakmışlığım var ne de birini sevmişliğim. Biriyle uzun uzun konuşup sohbet etsem ya, bir hayvanın başını okşasam ya ama yapamam, sevilmek ister, tekrar devam edemem sonra. Birini õpemem nefesi çok gelir, birine sarılamam kalbimiz üst üste gelir.

book blogerr

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
2025 43. kitabı
Zülfü Livaneli
8.1/10 · 24,8bin okunma
Puan vermedi·368 syf.··
2025 5. kitabı
Kitabın en merak ettiren kitabın ismi ve kapağı oldu benim için tam bir nostalji yaşayacağımı bilmiyordum uçsuz bucaksız bir yolculuğa çıktım tarihlerin ve iki kız çocuğunun yaşamına ortak olacağımı ve tabii beklediğimden çok daha fazla hikaye ortak olacağımı bilmiyordum. Tabii ki neden KIRK YAMA insanlar birleşebilirse birbirinizi seve seve çoğaldığı için miydi bunu kitabı okuyunca kendiniz de karar vereceksiniz benim anladığım KIRK YAMA kocaman bir aile bir ömür sürecek dostluk ve o dostluktan çıkan kocaman bir sevgi yumağını okudum. İnsan dönüp bakıyor bir düşünüyor kaldı mı böyle dostluk var mı nasip olunca oluyor da ben rast gelmedim de görmedim de ama kitaptaki Efser ve Sedef'in dostluğuna gerçekten imrendim birazcık da onların adına sevinerek kendi adıma üzülerek kıskandığımı söylemek istiyorum Efser ve Sedef mahalle kültürünün sıcacık içerisinde büyüyen iki kız çocuğu tabii ki sadece ikisi yok Efser ve Sedef'in dostluğu onların ailesinin de çok uzun yıllar birlikte dost olduklarını iki çocuğun iki aileyi nasıl bir arada tuttuğunu da görüyoruz bunlar artık komşu olmaktan çıkmış ebedi bir dostluğa giden bir yelken açmışlardı acılarını ve sevinçlerini birlikte yaşıyor yolculuklara bile birlikte çıkıyorlardı artık. Kitabımız tarihi bir roman 1970'lerden 90'lara uzanan bir dostluk hikayesi tabii kızlar büyüyecekler okuyacaklar meslek sahibi olacaklar hayalleri olacak sevdikleri olacak kavuştukları ve kavuşamadıkları olacak yine acıları da sevinçleri de birlikte paylaşacaklar. Kitapta o zamanın siyasi olayları insanların neler yaşadığı onların içerisinde neler yaşattığı yaşadıkları hayatlarına bu durumların nasıl girdiğini nasıl etkilendiklerini de okuyacağız. "Baba "Eline gücü her geçiren adaleti bir kenara iterse halimiz nice olur ? Güç adaletin karşısında
Kırk YamaBige Güven Kızılay · İnkılâp Kitabevi · 2025402 okunma