Dün yaptığım resmin adını ne koyacağımı sordu.
Adını yaparken koymuştum. ' Tanrının ikindi kahvaltısı' Islık çaldı güldü.
-Bu resmi satın almak isterdim, dedi
-Satılık değil dedim.
Kalktım, resmi bir eski gazeteye sardım.
-Sergidekinin yerine bunu vereyim size. Giderken götürürsünüz.
-Şimdi gitmeyeyim mi?
-Bilmem ki. Kalın isterseniz.
Kaldı