“Çok küçüktü. Sessiz sakin halleri ve şiddetli inatçılığı onu küçük gösteriyordu: aslında çok güçlüydü.Ama Siegmund onu şimdi küçük, sessiz , şikayetsiz görüyordu. Sadece karşısında oturmuş ona bakan adam için yaşıyordu. Peki onu bıraktığında, yalnız kaldığında, ileriyi göremeyecek kadar kör olan, ancak zarar verdikten sonra özür dileyen bu dünyanın küçük yabancısına ne olacaktı ?