”Yürürken bir yandan da şarkı söylüyordum çünkü mutlu olduğum zamanlar kendi kendime bir şeyler mırıldanırım.Hiç bir dostu olmayan,sevinçli anlarında sevincini kimselerle paylaşmayan herkes aynı şeyi yapmaz mı ?”
”Ona göre bir zavallı,acınacak bir yaşam sürmekteyiz fakat zamanı gelince bu acınacak yaşamın bir günü için bütün hayal yıllarını gözünü kırpmadan vereceği bunalımlı bir ana çatacaktır,o an gelip çattığında bir mutluluk ,sevinç için beklemeden verecektir yıllarını.”