"... ölmeye henüz kesinlikle hazır değildim. Hayatım daha yeni başlamıştı. Gelecek için planlarım vardı, her şey önümdeydi daha. Her şey mümkündü. Dünya kadar zamanım vardı.
Öyle sanmıştım."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ölüm ayrım gözetmiyor. Kim olduğunun, ne yaptığının ya da hayatta neler planladığının bir önemi yok, sen hazır ol ya da olma, listesinin bir yerinde duruyorsun. Sonra önemli olan tek şey hayatı istediğin gibi yaşayıp yaşayamadığın oluyor. Yapmak istediklerini yapıp yapamadığın. Olmak istediğin insan olup olamadığın."
"Sonra giderek azaldı sesler, ışıklar kayboldu, karanlık üzerime kapandı. Sanki bataklıklı, derin bir gölün dibine batmıştım.
Sonra her yer sessiz oldu.
Fazla sessiz."