Herkes ne diyecekmiş? Herkes kim? İnsanlar değil mi? Bu insanlar fazileti hep başkasında sevenler, fazileti işleyecekleri zaman değil, konuşacakları zaman sevenler değil midir?
Hangi insan yalnız kaldığı zaman faziletlidir? Yanında başkası yoksa, insan faziletinin bir ağacın bir tek yaprağı kadar olsun sesi çıkar mıydı?