“Yaşamak seçim
yapmaktır. Her durum bir seçimdir. Elbette her duygu da bir seçimdir.
Durumlar karşısında nasıl tepkiler vereceğini seçersin. Ruh halinin ne
olacağını seçersin. Kısacası, seni sen yapan her şey bir seçimdir ve sen istediğin seçimi yapabilirsin.''
Değişime açık olmamak, kendimizi karanlık bir odaya kilitleyip, sonra da işın varlığını inkar etmek gibidir. Ancak, ışık her yerdedir ve karanlık sadece kendimizi haps ettiğimiz odadadır. Bu durumda yapabileceğimiz en güzel şey, duaların gücüne inanmak ve “Allah’ım, bana değiştiremeyeceğim şeyleri kabul edebilmem için huzur, değiştirebileceğim şeyleri değiştirmem için cesareti aralarındaki farkı anlayabilmem için akıl var” diyebilmektir.