Hayatımıza birini aldığımızda ona öyle bir bağlanıyor, onu öyle seviyoruz ki .Böyle hiç gitmeyecekmiş gibi alışıyor öyle seviyoruz . Hatta çoğu zaman '' Bundan sonra o olmadan nasıl yaşarım ?'' diyecek kadar sevebiliyoruz. Ama bir gün geliyor ve o gidiyor . Sonra biz de öylece ortada kalıyoruz . Kimseyi gitmeyecekmiş gibi sevmeyin . Aksine bir gün gidecekmiş gibi sevin . Gidecekmişgibi sevin ki gittiğinde daha fazla acı çekmeyin.
Sevmeyin demiyorum bakın ,yine sevin . Gitmeyecekemiş gibi değil , gittiğinde yıkılmayacak gibi sevin ...