Büşra

Büşra
@busrakpy
Resim Öğretmeni ‍
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
25 Ağustos
30 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Uzun bir süre kimseyle konuşmadım; içime döndüm. Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Büşra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·211 syf.·
2021 23. kitabı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma
“Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir..."Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli. Bazı şeyler vardır, canımızı sıkar, "Bu neden böyle? Böyle şeyleri dünyadan kaldırmalı!." deriz. Bazı şeyler de mevcut değildir. İçimizden, bunların olmasını ister, hatta bu uğurda çalışırız. İkisi de saçma ve faydasızdır.İnsan dediğin mahluk hiçbir seyi değiştiremez. Bunun için, gönlünün rahat olmasın istersen, gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün ve yeryüzünde olmayan iyilikleri oraya getirmek sevdasına kapılma... Sonra en mühimi: Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatin cefası tükenmez; kendine etmiş olursun.
Sayfa 160
Keyfinin kralı olmak, koca hayvanların ayrıcalığıdır.