Bedirhan Yıldırım

Bedirhan Yıldırım
@byldrm06
Türk Dili ve Edebiyatı
7 Eylül 1997
17 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"İnsanın, kendini ait hissetmediği bir çevrede yaşamasından daha korkunç bir şey olamaz.."
Sayfa 29·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tanrı beni 3 hakikati öğrenmem için Dünyaya yolladı. Tanrı’nın bana söylediği ilk soru şuydu. ‘İnsanın kalbine ne hükmeder?’ ve anladım ki insanın kalbine sevgi hükmeder. ikinci soru ise ‘İnsana ne verilmemiştir ? ‘ İnsana kendi ihtiyaçlarının bilgisi verilmemiştir. ve üçüncü soru ise ‘İnsan ne ile yaşar?’ ve anladım ki İnsanın elinde hiç bir şey olmasa bile Tanrı sevgisi olsun yeter. Yani insan Tanrı’ya inanmadan yaşayamaz..
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir tezgahtar parçasıyım ben Üç kuruşluk acıya müdahale edemem Kanatlarımda sigara yanıkları Gül diye okşadım onu yıllarca Sen istersen derdim müşterilerime Sen istersen kalbimin hepsi de melek olsun İnanırdım bazen bir kase bal bile umutsuzdur. Gül tutan bir adam aradım yıllarca Rakamlar büyür, şehir küçülürdü. Vazgeçtim, vazgeçtim sonra Beni anneme götürsün bindiğim bütün taksiler. Kalbim neden isli bir şehir? Kalbim! Neden ben? Bir tek aşk sözü söylememiş gibiyim…. youtu.be/0XOjMfSuxSQ?si=... Didem Madak
Şiir

Bedirhan Yıldırım

, bir kitap okudu
7/10
·96 syf.·
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2024 31. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,6bin okunma
“İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı’nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir” …
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat