Bruno ve Shmuel'in kirlenmemis masum duygularini okurken kimi yerde gulumsedim bazen huzunlendim hatta agladigim yerler bile olmustu..
Boyle tel orguler dunyanin her yerinde var. Umarim asla karsilasmak zorunda kalmayiz..
Hikmet Anil... Cikar cikmaz aldim bu kitabi..
"Namazlar gibi vakti olsa seni ozlemenin.. Aliriz abdestimizi Yalandan yagmurlu istanbul gecelerinde Ozleriz adam gibi.."
Boyle anlatir askini..
Sizin hic babaniz öldümü.. ? En etkilendihim siiri diyebilirim..
Cemal Sureya'yi daha iyi taniyabilmek adina okunmasi gereken bir kitap..
Basucu kitaplarindan...
Gene bir canan tan diyorum baska bir sey demiyorum.. Piraye.. dogudaki tore kulturunu okadar guzel islemis ki.. Nasil okudum ne ara okudum da bitti anlamadim.. Bu kadinin kalemi gercekten cok kuvvetli...
Ne kadar ürkünç bir is. Kafamin icinde belirsiz yaratiklar olarak yuzen ve sadece var olmamalariyla yetindigim cisimciklerin resmini cizmek. Ruyalarin resmini cizmek kadar güç...