yaşadığım tek ömür içinde herseyi deneme hakkını kendimde gördüm, hala da görüyorum. Elbette bunları beğenen de olacak, beğenmeyen de.
Benim yolum belli; dinleyicilerim, okuyucularım, seyircilerim istediği sürece üretmeye devam edeceğim. Beğenmeyenlerden ise tek bir ricam var: Bana sırtlarını dönmeleri, beni unutmaları.