Sanırım ilk 300 sayfasını zevkle okuduğum bir kitap. Sonrasında roman kahramanı öyle bir bunalıma düşüyorki, okuyucuyuda sürükleyip kitabın içine bu bunalıma çekiyor. Sonra bitirmeden bırakamıyorsunuz, resmen mecburiyetten bu bunalıma dahil oluyorsunuz. Kemal zengin bir aile çocuğu ve şirketlerinin yöneticisi. Sibel, Fransada eğitim görmüş iyi bir aile kızı. Bu iki kişi nişanlanma arifesinde Kemal ona Şanzalize Butikten çanta almaya götürüyor. Tezgahta güzeller güzeli hatta güzellik yarışmasına katılmış uzaktan akrabaları Füsun'u görüyor ve çarpılıyor. Üniversite ye hazırlandığını duyunca ben seni matematik çalıştırırım diye hemen atlayan Kemal ile Merhamet apartmanda bulunan evde buluşmaya başlıyorlar. İnanılmaz bir aşk hikayesine dönen bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Lakin Füsun ile Kemal 8 yıllık bir ayrılık döneminde Kemal bunalıma giriyor, işte buraları okurken bunalıma girmemeniz imkansız.:) hazırlıklı olun derim.